Target

Richt je op jouw ideale klanten
met Account-Based Marketing

Target

Richt je op jouw ideale klanten
met Account-Based Marketing

Stap 1: Breng jouw ideale klant(en) in kaart

Zoals Abraham Lincoln al zei: “Give me six hours to chop down a tree and I’ll spend the first four sharpening my ax.”

Om succesvol te zijn met Account-Based Marketing is het van vitaal belang dat je precies weet bij welke organisaties de kans op succes het grootst is. Bij Festiviter beginnen we daarom standaard met het opstellen van jouw Ideal Customer Profile (ICP) om uiteindelijk te kunnen komen tot een lijst met ‘droomklanten’. Vervolgens gebruiken we diverse methodes om te onderzoeken of deze droomklanten ook in een “buying modus” zitten.

Tijdens deze ‘target’ fase is het daarnaast belangrijk om je merk sterk te positioneren. Dit kan via SEO en Paid Ads.

Search Engine Optimisation (SEO)

Zorg ervoor dat je je website zo inricht, dat zoekmachines als Google deze makkelijk kan indexeren én ervoor zorgt dat jij gevonden wordt op de juiste zoektermen. Deze techniek zorgt voor organische groei en het mooiste is: je hoeft Google er niets voor te betalen!

Paid Ads

Er zijn verschillende kanalen om jouw boodschap gericht aan een select aantal accounts te tonen. Denk hierbij aan paid ads via LinkedIn maar ook aan programmatic ads technieken via bijvoorbeeld zoekmachines.

Paid Ads

Er zijn verschillende kanalen om jouw boodschap gericht aan een select aantal accounts te tonen. Denk hierbij aan paid ads via LinkedIn maar ook aan programmatic ads technieken via bijvoorbeeld zoekmachines.

%

van alle B2B buyer journeys start op Google

%

van B2B koopbeslissingen zijn al gemaakt vóór de eerste meeting

%

van alle B2B kopers kijkt videos voordat ze iets kopen

Turn your traffic into loyal customers

LET’S TALK!

 

Heb je een vraag? Of wil je een keer vrijblijvend koffie drinken?
Bel Pierre of vul je gegevens in en hij neemt snel contact met je op. 

 

11 + 12 =