Convert

Trek je droomklanten over de streep en meet de resultaten!

Convert

Trek je droomklanten over de streep en meet de resultaten!

Bind je (droom)klanten en meet de resultaten!

Je hebt interesse gewekt bij de juiste personen binnen jouw droomklanten. Yes! Nu is het zaak ze definitief over de streep te trekken! Binnen Account-Based Marketing staat deze fase bekend als de “convert” fase.

Het B2B online marketing speelveld heeft zich de laatste jaren met name op dit vlak enorm ontwikkeld. Zo kun je tegenwoordig precies zien welke organisaties er op je website zijn geweest en welke pagina’s ze hebben bezocht. Je kunt zelfs per organisatie de content op je pagina’s aanpassen op haar specifieke situatie en behoeften. En met behulp van artificial intelligence (AI) chatbots kun je zelfs actief het gesprek aangaan met deze bezoekers.

Misschien wel de grootste winst dat het online marketing vakgebied hier heeft geboekt is dat dit alles kan worden gemeten, zodat je precies van iedere (droom)klant weet in welke fase van het koopproces ze zich bevinden.

Herken je klanten en personaliseer je content

Met de juiste tooling kun je erachter komen welke organisaties op je website zijn geweest, welke pagina’s ze bezocht hebben en hoelang ze zijn gebleven. Dit is nuttig omdat je hieraan kunt afmeten in welke fase van het koopproces ze zich bevinden. Daarnaast kun je tegenwoordig de content op je pagina’s aanpassen aan specifieke organisaties. Dit heet (web)personalisatie.

Herken je klanten en personaliseer je content

Met de juiste tooling kun je erachter komen welke organisaties op je website zijn geweest, welke pagina’s ze bezocht hebben en hoelang ze zijn gebleven. Dit is nuttig omdat je hieraan kunt afmeten in welke fase van het koopproces ze zich bevinden. Daarnaast kun je tegenwoordig de content op je pagina’s aanpassen aan specifieke organisaties. Dit heet (web)personalisatie.

Data-driven Marketing

Marketing is de laatste jaren veranderd in een data-gedreven discipline. Als je marketing organisatie juist is ingericht heb je alle data om te kunnen meten hoe ver bepaalde accounts in hun buyer journey zetten en waar hun (content) behoefte ligt. Maar hoe zet je deze data om in actionable sales? En hoe laat je transparant zien welke campagne heeft geleid tot welke B2B deal? Dat doe je via data-driven marketing. Onze ervaring met vele ABM tools en (management rapportages) helpen je zeker verder!

%

van alle B2B customer journeys start op Google

%

van B2B koopbeslissingen zijn al gemaakt voor de eerste meeting met een sales rep

%

van alle B2B kopers kijken videos voordat ze iets kopen

Turn your traffic into loyal customers

LET’S TALK!

 

Heb je een vraag? Of wil je een keer vrijblijvend koffie drinken?
Bel Pierre of vul je gegevens in en hij neemt snel contact met je op. 

 

12 + 4 =