ENGAGE

bind je klanten met
een strak design
& rake content

engage

bind je klanten met
een strak design
& rake content

De ‘Engage’ Fase

Met de juiste B2B bezoekers in je ‘arena’, is het belangrijk dat je datgene biedt waar ze naar op zoek zijn.

 Bij Festiviter noemen we dit de ‘engage’ fase. Hierin verleid je je doelgroep met het juiste design van je website, een pakkende social media strategie én natuurlijk de juiste content.  

Voor een optimale ‘engagement’ moet een organisatie aandacht besteden aan de volgende aspecten.

 

Webdesign

De eerste indruk bepaalt in veel gevallen de verloop van een relatie. En met een website is het niet anders. Wanneer jouw target klanten op je website komen is het van cruciaal belang dat je ze de indruk geeft die je wil dat ze krijgen. Design is key en zal de komende jaren alleen nog maar belangrijker gaan worden.

Webdesign

De eerste indruk bepaalt in veel gevallen de verloop van een relatie. En met een website is het niet anders. Wanneer jouw target klanten op je website komen is het van cruciaal belang dat je ze de indruk geeft die je wil dat ze krijgen. Design is key en zal de komende jaren alleen nog maar belangrijker gaan worden.

Content Marketing

Bill Gates’ quote “Content is King’ stamt uit 1996 maar is nu meer to-the-point dan ooit tevoren. Met dagelijks duizenden stukken content die online geplaatst worden, is het de uitdaging om waarde te bieden aan je target klanten. En dan moet deze waarde ook nog eens geleverd worden in de beperkte tijd die je klant voor je beschikbaar stelt.

Om anno 2019 relevant te zijn voor B2B klanten moet je denken aan een content mix van video’s, webcasts, podcasts, een sterke blog, whitepapers, infographics, marktonderzoeken, etc.

Email Marketing

E-mail marketing is een effectief en resultaatgericht middel om relaties op te bouwen met zowel nieuwe als bestaande klanten. Het kost weinig en resultaten zijn goed meetbaar.

Email Marketing

E-mail marketing is een effectief en resultaatgericht middel om relaties op te bouwen met zowel nieuwe als bestaande klanten. Het kost weinig en resultaten zijn goed meetbaar.

Social Media Marketing

Social media winnen nog steeds ieder jaar aan populariteit. Het is daarom bij uitstek een goede manier om engagement met je publiek aan te gaan. Denk aan LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube en Instragram.

%

van alle B2B buyer journeys start op Google

%

van B2B koopbeslissingen zijn al gemaakt vóór de eerste meeting

%

van alle B2B kopers kijkt videos voordat ze iets kopen

Turn your traffic into loyal customers

LET’S TALK!

 

Heb je een vraag? Of wil je een keer vrijblijvend koffie drinken?
Bel Pierre of vul je gegevens in en hij neemt snel contact met je op. 

 

13 + 12 =